بهترین قالب آموزشی

۷ تا از بهترین قالب های آموزشی وردپرس در سال ۱۴۰۳

خواندن این مطلب 6 دقیقه زمان میبرد

بروز‌رسانی‌شده در تاریخ 1403/02/04

همان‌طور که در مقاله بهترین قالب فروشگاهی، از اهمیت انتخاب قالب برای یک فروشگاه اینترنتی صحبت کردیم، در مورد قالب آموزشی هم باید بگوییم که هر چه یک آموزشگاه آنلاین حس خوب و تجربه کاربری راحت‌تری به کاربرانش بدهد، بازدهی فروش و اثرگذاری آموزش‌ها بیشتر خواهد شد.

تصور کنید وارد یک کلاس درسی می‌شوید که هیچ‌چیزی سر جایش نیست و شرایط برای یادگیری با تمرکز و حس خوب فراهم نباشد، آیا به ادامه آموزش علاقه‌ای خواهید داشت؟!

اگر صاحب یک سایت آموزشی هستید یا قصد راه‌اندازی آن را دارید، انتخاب قالب مناسب یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های کسب‌وکارتان خواهد بود و نباید در موردش سهل‌انگاری کنید. در ادامه این مقاله بررسی و معرفی ۷ قالب آموزشی برتر را بخوانید و بعد از آن پوسته موردنظرتان را انتخاب کنید.

قبل از اینکه به سراغ معرفی قالب‌های آموزشی برویم، به شما پیشنهاد می‌کنم سری به مقاله «بهترین قالب های وردپرس» بزنید و با ۱۵+ قالب وردپرسی در زمینه‌های مختلف آشنا شوید.

برویم سراغ معرفی بهترین قالب‌های آموزشی

۱. قالب استادیار

قالب استادیار

بدون شک استادیار پراستفاده‌ترین قالب آموزشی وردپرس در ایران است که با استفاده از افزونه المنتور و افزونه LearnPress طراحی شده و این امکان را به شما می‌دهد تا یک پلتفرم آموزشی کامل را ایجاد کنید.

امکانات ویژه قالب: مشاهده دوره‌های خریداری شده در صفحه حساب کاربری، عدم اجازه خرید مجدد دوره، ثبت جزئیات مشخصات دوره در صفحه محصول، شمارش معکوس زمان پیشنهاد شگفت‌انگیز، نمایش آمار و ارقام، باکس دانلود و…

رضایت و پشتیبانی: از ۱۳۱ رأی خریداران به استادیار امتیاز ۴.۰۹ به دست آمده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان قابل تمدید روی این قالب فعال است.

آپدیت: تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ است.

میزان فروش: قالب استادیار به صورت اورجینال با قیمت ۸۲۵ هزار تومان توسط ژاکت به فروش می‌رسد. در زمان آپدیت (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۸۷۳۹ فروش را رقم زده است.

 نکته: اپلیکیشن قالب استادیار به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

قالب استادیار یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین قالب‌های آموزشی است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً این قالب آموزشی را بررسی کنید.

مشاهده قالب استادیار در سایت ژاکت

 

۲. قالب امپراطور

قالب امپراطور

 قالب امپراطور از برترین قالب‌های مناسب فروش دوره و فایل است. این قالب مطابق سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده و به علت استفاده از ووکامرس در این قالب دست شما برای توسعه و استفاده از افزونه‌ها مختلف باز است و به راحتی می‌توانید از درگاه‌های پرداخت بدون مشکل استفاده کنید.

امکانات ویژه قالب: هماهنگی بی‌نظیر با المنتور، هماهنگی با سیستم مدیریت آموزش تیوتر، امکان فروش هم‌زمان فایل مجازی و دوره آموزشی، بیش از ۱۰ دمو مختلف، پشتیبانی از افزونه دکان، امکان پیش‌نمایش دوره، پلیر اختصاصی، ایجاد اشتراک ویژه و…

رضایت و پشتیبانی: از ۵۴۱ رأی خریداران به امپراطور امتیاز ۴ به دست آمده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان قابل تمدید روی این قالب فعال است.

آپدیت: تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۲۱ آبان ۱۴۰۲ است.

میزان فروش: قالب امپراطور به صورت اورجینال با قیمت ۱.۱۶۹ میلیون تومان توسط راست چین به فروش می‌رسد. در زمان آپدیت (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲۲۸ فروش را رقم زده است.

 نکته: در کنار این قالب، افزونه tutor LMS pro را به رایگان دریافت خواهید کرد.

مشاهده قالب امپراطور در راست چین

 

۳. قالب Edumall

قالب Edumall

جای یک قالب تخصصی فروش دوره آنلاین در لیست بهترین قالب آموزشی خالی بود. قالب اجومال با بررسی نیازهای روز بازار به عنوان تخصصی‌ترین قالب فروش دوره آنلاین طراحی و عرضه شده و پاسخگوی نیاز مراکز آموزشی مثل دانشگاه‌ها، موسسه‌های تدریس خصوصی، مدارس و… است. این قالب در سال ۲۰۲۰ سومین پوسته پرفروش آموزشی در تم فارست بود.

امکانات ویژه قالب: پشتیبانی از Tutor LMS، ایجاد آزمون، مدیریت تکالیف، سازگار با افزونه بادی پرس و یوزیفای برای ساخت انجمن و شبکه اجتماعی آموزشی، ۷ فونت فارسی، درگاه پرداخت زرین پال، طراحی صفحه دوره با المنتور، پوش نوتیفیکیشن داخلی، سیستم ایجاد گواهینامه خودکار و…

رضایت و پشتیبانی: از ۳۰۲ رأی خریداران به اجومال امتیاز ۴.۳ به دست آمده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان قابل تمدید روی این قالب فعال است.

آپدیت: تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ است.

میزان فروش: قالب اجومال به صورت اورجینال با قیمت ۶۶۵ هزار تومان توسط راست چین به فروش می‌رسد. در زمان آپدیت (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۷۰۷ فروش را رقم زده است.

نکته: قالب اجومال با ایجاد هماهنگی کامل بین هسته خود و پلتفرم ویدئویی زوم امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین ویدئویی را فراهم کرده است.

مشاهده قالب اجومال در راست چین

۴. قالب یادگیری

 

چقدر دوست دارید یک سایت آموزشی مثل همیار آکادمی علی حاج محمدی داشته باشید؟ قالب یادگیری با امکانات جذابش سایتی مشابه همیار آکادمی، همیار وردپرس و فرانش به شما می‌دهد.

امکانات ویژه قالب: ۱۳ صفحه اصلی، ۳۶+ المان اختصاصی المنتور، لیست دروس اختصاصی، امکان افزودن پیش‌نیاز دوره، المان پیشنهاد شگفت‌انگیز، کیف پول، دیدگاه دانشجو، تایمر تخفیف دوره، مشخص کردن روش‌های پشتیبانی، ۲ دمو متفاوت و…

رضایت و پشتیبانی: از ۱۳۵ رأی خریداران به یادگیری امتیاز ۴.۳ به دست آمده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان قابل تمدید روی این قالب فعال است.

آپدیت: تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۳ دی ۱۴۰۲ است.

میزان فروش: قالب اجومال به صورت اورجینال با قیمت ۶۹۳ هزار تومان توسط راست چین به فروش می‌رسد. در زمان آپدیت (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۹۵۳ فروش را رقم زده است.

مشاهده قالب یادگیری در راست چین

۵. قالب استادشو

 

قالب استادشو بدون شک از بهترین قالب‌های آموزشی وردپرس است. این پوسته سبک و مینیمال است که تمامی امکانات راه‌اندازی یک سایت آموزش آنلاین و فروش دوره‌های آموزشی را دارد.

امکانات ویژه قالب: دارای سامانه‌های پیامکی معتبر، قابلیت ایجکس سبد خرید، سازگار با المنتور، دارای سیستم تیکتینگ، مدیریت مباحث دوره، کیف پول، صفحه اختصاصی برای مدرس، احراز هویت پیامکی، انتشار پادکست با پلیر اختصاصی و…

رضایت و پشتیبانی: از ۲۸۹ رأی خریداران به یادگیری امتیاز ۴.۳ به دست آمده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان قابل تمدید روی این قالب فعال است.

آپدیت: تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ است.

میزان فروش: قالب استاد شو به صورت اورجینال با قیمت ۶۴۵ هزار تومان توسط راست چین به فروش می‌رسد. در زمان آپدیت (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۹۱۶ فروش را رقم زده است.

مشاهد قالب استاد شو در راست چین

۶. قالب دنیا

 

قالب دنیا یکی از شیک‌ترین قالب‌های آموزشی وردپرس است. این قالب ایرانی بر پایه ووکامرس طراحی شده و امکان استفاده از تمام درگاه‌های بانکی را به شما می‌دهد.

امکانات ویژه قالب: پشتیبانی از تیوتر، امکان ثبت‌نام مدرس، امکان ثبت آزمون، هماهنگ با المنتور، ۵۶+ المان المنتور، نوار دسترسی آسان، تایمر تخفیف، ایجاد مدال و ویژگی‌ها، کیف پول، پشتیبانی از اسپات پلیر، ۷ صفحه اصلی اختصاصی، وبلاگ اختصاصی، پیشنهاد لحظه‌ای و…

رضایت و پشتیبانی: از ۶۹ رأی خریداران به یادگیری امتیاز ۴.۴ به دست آمده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان قابل تمدید روی این قالب فعال است.

آپدیت: تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۱۹ آذر ۱۴۰۲ است.

میزان فروش: قالب دنیا به صورت اورجینال با قیمت ۵۹۹ هزار تومان توسط راست چین به فروش می‌رسد. در زمان آپدیت (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۴۱ فروش را رقم زده است.

مشاهده قالب دنیا در راست چین

 

۷. قالب پارسا

 

قالب آموزشی و فروش دوره پارسا یکی از زیباترین قالب‌های آموزشی است. Parsa یک قالب قدرتمند برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های آموزش آنلاین با تمام امکانات مورد نیاز بوده و قابلیت‌های متنوعی درون هسته قدرتمندش وجود دارد که شما را از افزونه‌های جانبی بی‌نیاز می‌کند.

امکانات ویژه قالب: سازگار با المنتور، سیستم ورود و ثبت‌نام پیامکی پیشرفته، فروش اشتراکی و عضویت ویژه کاربران، تماشای آنلاین ویدئوها بدون دسترسی دانلود، سیستم استوری ساز، ۴ مدل سیستم حفاظت از لینک‌های دوره، سازگار با اسپات پلیر، داشبورد اختصاصی و پیشرفته، پادکست‌ساز منحصربه‌فرد، سازگار با بهترین پنل های پیامکی، فعال شدن لینک دانلود بعد از خرید، پیش‌نمایش ویدئویی، قفل محتوا، سیستم پلن ساز حرفه‌ای و…

رضایت و پشتیبانی: از ۶۷ رأی خریداران به یادگیری امتیاز ۴.۲ به دست آمده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان قابل تمدید به همراه پشتیبانی ۲ ساعته روی این قالب فعال است.

آپدیت: تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ است.

میزان فروش: قالب پارسا به صورت اورجینال با قیمت ۵۹۷ هزار تومان توسط راست چین به فروش می‌رسد. در زمان آپدیت (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۱۹ فروش را رقم زده است.

مشاهده قالب پارسا در راست چین

 

خب بعد از آشنایی با ۷ تا از بهترین قالب‌های آموزشی وردپرس وقت جمع‌بندی مطالب است!

سخن آخر

این مقاله ۷ قالب آموزشی وردپرس را معرفی کردیم. اگر مدرس هستید و قصد دارید به شکل حرفه‌ای دوره‌هایتان را به فروش برسانید پیشنهاد می‌کنیم حتماً قالب‌های معرفی شده در این مقاله را بررسی کنید.

تمام قالب‌های بررسی شده مناسب صنعت آموزش هستند و انتخاب قالب مناسب به سلیقه، نیاز و بودجه شما بستگی دارد. امیدواریم این مقاله در مسیر رشد کسب‌وکارتان به شما کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

2 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *